Vlaanderen in bedrijf
Image default
Aanbiedingen

BOEKHOUDER

financiele administratie

Functie

Als je als accountant bij een klein en middelgroot bedrijf wilt werken, heb je veel verantwoordelijkheden en de nodige vrijheid nodig

-Dagelijks boekhoudkundig werk

-Betaling uitvoeren + dubbele controle

-Credit incasso

-Controleer en verifieer alle facturen

-Controleer of het salaris is bijgeschreven

-Volg klantbestanden op

-Administratief beheer, communicatie, salarisadministratie, financieel managementrapport

Aanbod

Op basis van je verantwoordelijkheden krijg je een interessant salaris; vaste opties na een succesvolle transitieperiode

Jouw profiel

-Je hebt een diploma in bachelor of in boekhouding

Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt kennis van het Engels

– Je durft het initiatief te nemen

-U kunt eenvoudig Excel gebruiken

– Voorzichtig en loyaal

Zelfstandig werken, creatief denken (creativiteit), klantgericht zijn, regels en afspraken volgen, plannen (= organiseren), omgaan met druk, kunnen verbinden, als hecht team werken, accuraat zijn

Bereid de componenten van lonen, facturering en betalingsbonnen voor, controleer en registreer de inkomsten van het bedrijf (voer betalingen van klanten in, facturen uitgeven, herinneringen, enz.), Controleer contant geld en verifieer de betrouwbaarheid ervan, update boekhoudsystemen (tarieven sociale verzekeringen, …) , Commissies berekenen, bedrijfsresultaten controleren en berekenen, wettelijke belastingwetten en sociale overzichten opstellen en implementeren, facturen, bankafschriften en ondersteuningsdocumenten coderen en vastleggen om afstemmingscontroles op bankrekeningen uit te voeren

Bachelor na bacheloropleiding

 

carrefour express job

callcenter salaris

 

https://www.administratieve-medewerker.be/2021/11/secretaresse-op-afstand.html